X

הצהרת נגישות

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסיה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

החברה שלנו מאמינה ופועלת למען שיוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ו/או המסתייעים בטכנולוגיות עזר לשימוש במחשב.

 תו אתר נגיש

תו “אתר נגיש” הינו יוזמה של עמותת “נגישות ישראל” ואיגוד האינטרנט הישראלי. התו מוצב באתרים אשר בוצעו בהם ההתאמות הדרושות כדי להפכם לנגישים לאנשים עם מוגבלות.

מטרת הצבת התו היא קידום המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט ויידוע ציבור הגולשים באתר אודות מידת נגישותו.

 נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

 תיקונים שבוצעו

באתר זה בוצעו התאמות נגישות קפדניות הכוללות בין היתר מימוש סמנטי ואינפורמטיבי עבור טכנולוגיות מסייעות, קביעת ניווט והפעלה עם מקלדת בלבד עפ”י המלצות ארגון התקינה ברשת הבינלאומי (W3C), התאמות צבעים וכן הוספת תוויות עזר והנחיות בטפסים לטובת כלל הגולשים.כמו כן, לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 חלק מהדברים שבוצעו באתר

הוספנו רכיב עזר נגישות המותאם למערכות wordpress, הרכיב מאפשר שליטה על גדלי פונטים, מעקף בלוקים, טקסטים מנחים לקורא מסך מסוג nvda  ו jaws,  ניווט מקלדת המקלה על גלישה באתר ללא שימוש עכבר, התאמות לתאימות האתר לגלישה עם קורא מסך מסוג nvda  ו jaws, יצירת נוחות ל צפיה באתר בגווני שחור לבן/ ניגודיות צבעים, לחסום אנימציה וכל רכיב הזז באתר, להבליט קישורים.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.

במידה ונדרש לכם מסמך המופיע באתר והוא אינו נגיש, אנא פנו אלינו עם קישור למקום ונדאג לכך בהקדם.

במידה ומצאתם רכיב או עמוד שלא נגיש באתר נשמח אם תפנו אלינו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם.

 נגישות המקום

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים ב רח' תובל 40, רמת גן (קומה 7)

  • קיימות חניות נכים בבניין (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – העובדים במשרדנו הנם בעלי הכשרה ומודעות למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הטלפוני של המשרד כולל אך ורק מענה אנושי, כאשר הלקוחות הפנים אינם נדרשים להתמודד עם שירות "נתב שיחות".
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

o          שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00

o          דואר אלקטרוני – [email protected]

o          אמצעות אפשרות "צור קשר" באתר האינטרנט של המשרד בכתובת: www.zagul.com.

o          פניה באמצעות הדואר: רח' תובל 40, רמת גן / שושנת הכרמל 14, חיפה.

 

יצירת קשר

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם.

פרטים של רכז נגישות בארגון

שם: מאיה
טלפון: 052-3228877 
מייל: [email protected]

פרסום הצהרת הנגישות 

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 13/10/22

 

הצהרת נגישות

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסיה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

החברה שלנו מאמינה ופועלת למען שיוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ו/או המסתייעים בטכנולוגיות עזר לשימוש במחשב.

 תו אתר נגיש

תו “אתר נגיש” הינו יוזמה של עמותת “נגישות ישראל” ואיגוד האינטרנט הישראלי. התו מוצב באתרים אשר בוצעו בהם ההתאמות הדרושות כדי להפכם לנגישים לאנשים עם מוגבלות.

מטרת הצבת התו היא קידום המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט ויידוע ציבור הגולשים באתר אודות מידת נגישותו.

 נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

 תיקונים שבוצעו

באתר זה בוצעו התאמות נגישות קפדניות הכוללות בין היתר מימוש סמנטי ואינפורמטיבי עבור טכנולוגיות מסייעות, קביעת ניווט והפעלה עם מקלדת בלבד עפ”י המלצות ארגון התקינה ברשת הבינלאומי (W3C), התאמות צבעים וכן הוספת תוויות עזר והנחיות בטפסים לטובת כלל הגולשים.כמו כן, לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 חלק מהדברים שבוצעו באתר

הוספנו רכיב עזר נגישות המותאם למערכות wordpress, הרכיב מאפשר שליטה על גדלי פונטים, מעקף בלוקים, טקסטים מנחים לקורא מסך מסוג nvda  ו jaws,  ניווט מקלדת המקלה על גלישה באתר ללא שימוש עכבר, התאמות לתאימות האתר לגלישה עם קורא מסך מסוג nvda  ו jaws, יצירת נוחות ל צפיה באתר בגווני שחור לבן/ ניגודיות צבעים, לחסום אנימציה וכל רכיב הזז באתר, להבליט קישורים.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.

במידה ונדרש לכם מסמך המופיע באתר והוא אינו נגיש, אנא פנו אלינו עם קישור למקום ונדאג לכך בהקדם.

במידה ומצאתם רכיב או עמוד שלא נגיש באתר נשמח אם תפנו אלינו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם.

 נגישות המקום

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים ב רח' תובל 40, רמת גן (קומה 7)

  • קיימות חניות נכים בבניין (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – העובדים במשרדנו הנם בעלי הכשרה ומודעות למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הטלפוני של המשרד כולל אך ורק מענה אנושי, כאשר הלקוחות הפנים אינם נדרשים להתמודד עם שירות "נתב שיחות".
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

o          שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00

o          דואר אלקטרוני – [email protected]

o          אמצעות אפשרות "צור קשר" באתר האינטרנט של המשרד בכתובת: www.zagul.com.

o          פניה באמצעות הדואר: רח' תובל 40, רמת גן / שושנת הכרמל 14, חיפה.

 

יצירת קשר

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם.

פרטים של רכז נגישות בארגון

שם: מאיה
טלפון: 052-3228877 
מייל: [email protected]

פרסום הצהרת הנגישות 

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 13/10/22

 

דילוג לתוכן